2013-01-31

Project Life atidarymas :)

Kaip man patinka, kad skrebinime vis atrandu kažką naujo, kažką, ką galima išbandyt, išmokt naujo. Šį kart kalbu apie Project Life. Sužavėjo, suviliojo ir užburė mane šis projektas. Taigi kaip ir visad kuo nors užsidegus griebiausi jį įgyvendint :) Visų pirma nusipirkau įmautes (albumo dar laukiu), prisispauzdinau kortelių. Kai atėjo nuotraukos pradėjau darbuotis. Kol kas viskas pagal planą :) Bet ką čia kalbėt, geriau parodyt :)

Iškart atsiprašau už foto, kažkaip dar neišeina man normaliai nufotografuot darbeliu imautese...

Taigi pirmasis, įvadinis puslapis


Viskas paprasta, neįmantru, bet svarbiausia spalvinga :)

Toliau sugalvojau padaryt tokį intarpą, kuriame vienoje pusėje bus metų tikslai, o kitoje žymėsiu per metus perskaitytas knygas, matytus gerus filmus, lankytas vietas ir pan. 

 

 

Ir dar pirma savaitė



Tai tiek dabar, neužilgo sugrįšiu su daugiau :)

10 komentarų:

  1. Wau BRAVO !!! Neskaitant to kad emeis sio dydelio reikalo :D ,labai superine mintis apie metu siekius - niu liabai man patiko ir as aisku noriu metu plano ;)Bandysiu sugalvoti kaip cia sau prisiderinti ;) Nuotraukos putiovos, apie vaiko striuke jau zinau :D As tau linkiu ir toliau tokio gero ikvepimo ir sauniu akimirku ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aciu aciu!!! O plana daryk daryk, tikrai geras dalykas, prisiverti daryt tai ko patingetum :)

      Panaikinti
  2. Saunuole! Tu - mano ikvepeja!;) Kai tik randu pas tave nauja darbeli, is karto ir as uzsimanau, ka nors nauja pagamint. Aciu ! ;)
    Laikyk tempa taip ir toliau ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Oho ... saunuole !!! As suzaveta :) O metu planas .... ar galiu ideja liftinti ... pls ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aisku gali :) Man tik smagu jei kazka gero suteikiau :)

      Panaikinti
  4. man ir patiko metu planas :) linkiu, kad visi uzsibrezti tikslai butu igyvendinti ;)
    super darbas! esi tikra "sb ligone" :D geraja to zodziu prasme :P

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. teisingai pastebeta, tikrai ligone kaip reikalas :))))

      Panaikinti
  5. Bus labai įdomu stebėti šį projektą :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Labai patiko! Sutalpinai daug nuotrauku, daug aprasymu, labai spalvingas....puikiai atspindi tave ir tavo skoni!

    AtsakytiPanaikinti