2011-12-16

Man patinka staigmenos!!!!

Jau senai ruošiausi rašti šį postą, bet vis pritrūkstu laiko pastaruoju metu, net nebera, kada prie kompo prisėst.. Bet čia ne apie tai, o apie siurprizą, kurio sulaukiau praėjusią savaitę.

O viskas buvo taip: nuėjau, į pašto dėžutę ir radau lapuką , kad pašte yra siuntinys is knopkinukų. O galvoju bus lobių dėžutė!!! Lekiu išsišiepus! Pašte paduoda skrebuko dydžio dėžę.... susimasčiau... gal dar kokiu lapu idėjo prie lobiu skryneles, o gal kažką laimėjau net nežinodama.... Grįžau namo ir išpakavus dėžę, buvau taip nustebinta, kad vos nesusigraudinau (nu gal ir bandė kokia ašara pabėgt :) ) Ogi dėžėje slėpėsi 5 skrebukai ir atvirutė!!!! Skrebukai su musų šeimyna!!! Va čia tai staigmena ir dovana!! Ar gali būti geriau? Turbūt ne! Supratau, kad nors ir pati skrebinu, o gal todėl, kad pati skrebinu, skrebukai man geriausia dovana!!! Beto visad siaubingai norėdavau patyrinėt knopkinukų darbus, pamatyt juos iš arti, nes man jie tokie originalūs, tokie įdomūs ir nepakartojami!!!  O dabar turiu net 5!!! 
Beprotiškai AČIŪ!!!!

O štai tie grožiai!!!!






Ir dar, ir dar kartą Ačiū!!!!!

2 komentarai:

  1. Nu ir pasiseke gi tau, gauti dovana-siurpriza!!! Baltas pavydas ....

    AtsakytiPanaikinti
  2. :))))))))))))))o geras !!!
    nzn kodel, neturiu, ka pasakyti.. sypsena trukdo :)

    Reikejo nieko nesakyti- kazi ar kas butu suprate kad tai mano :))))))))))))))))))))))))))Butu palaike uz tavo darbus ir tiek :)))))))))))))))
    Prasom, buvo malonu nustebinti!!!

    AtsakytiPanaikinti