2011-11-07

Something different

 Taigi nusprendžiau sudalyvauti Once Upon A ...Sketch Lapkričio 1mos konkurse. Darbelis kurį padariau, visiškai skiriasi nuo man įprastų, bet kartais man to reikia :) Šis darbas yra apie mano meilę skrebinimui, apie tai kaip iki atrandant jį išbandžiau nemažai rankdarbių, bet tik skrebinimas mane pavergė visam laikui :) Man tai istorijos pasakojimas, atsipalaidavimas, tai mano terapija :)

So I decided to participate in Once Upon A ...Sketch November 1st challenge. LO I made is completely different from my usual works, but some times I need that :) This LO is about my love for scrapbooking. I tell how I tried several crafts, but just scrapbooking got my heart completely, how I need to tell the story of picture, and how playing with papers relaxes me. It's just my therapy :) 
[Mano terapija]
Labai paprastas, bet man patinkantis darbelis, kaip sakant terapine dalis suveikė puikiai :))))
Very simple, but therapeutic :))))

14 komentarų:

  1. Wow this is such a beautiful page
    Thanks for playing along at Once Upon A Sketch
    xxxx

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai dailus skrebukas! Manau labai svarbu iamzinti tai kodel mum skrebinimas yra liga/terapja ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. What a sweet, sweet lo! Just lovely! Tks. for playing along with us at OUAS!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Love that pink frame! Such a lovely page! Thank you for taking part in our challenge at OUAS!

    AtsakytiPanaikinti
  5. love the colors and the frame! =) and yes.. scrapbooking is theraputic for sure! Thanks for playing along with us at OUAS!

    AtsakytiPanaikinti
  6. Such a lovely layout...love the journalling!
    Thank you so much for playing with us at Once Upon A...Sketch!
    hugz
    irini

    AtsakytiPanaikinti
  7. How adorable is this? LOve your take on Nadia`s sketch!
    Thank you for playing along at OUAS! ~Gerry~

    AtsakytiPanaikinti
  8. Oh this is a lovely layout!I love the colors!Thank you for joining us at OUAS!

    AtsakytiPanaikinti
  9. Thank you all so much!!!! Great to see you here and hear your nice words!!!

    AtsakytiPanaikinti
  10. Cool page! Love that frame! Thanks for playing along with us at OUAS! :)

    AtsakytiPanaikinti
  11. Prisijungiu ir as prie nuosirdziu sveikinimu :) tikiuos su grziais popieriukais pamatyti graziu tavuju skrbeuku :)

    AtsakytiPanaikinti
  12. sveikinu!!! pasidairyk OUAS bloge ;)

    AtsakytiPanaikinti
  13. Aciu aciu!!! Maciau ir laabai nustebau! Labai smagu!!!!

    AtsakytiPanaikinti