2011-11-19

Kalėdinės atvirutės

Atvirutes daryti man būna tikra kankynė, bet šį kart, man taip patiko, kad padariau net 18 atviručių!!! Galit patikėt? Aš negaliu :)))

Štai kelios iš jų...
 Tiesiog dievinu Crate Paper Peppermint rinkinį, jau padariau albuma iš jo, visą krūvą atviručių ir dar liko visų lapų po vieną!!! Ir man taip patinka spalvos, raštai!!

 Bandžiau padaryti ir įprastų tvarkingų, neryškių atviručių, bet gavosi baisios, tai nusprendžiau neprievartaut savęs, o būt kas esu, ir daryt tai kas man miela širdžiai ir gražu, tikiuosi ir tie kas gaus dovanų, labai nenusivils... :)


Kol kas tiek :)

6 komentarai:

  1. O kaip tu cia taip greitai gauni nauja kolekcija ? Manoji atkeliautu tik Kaledoms ...
    As tai bandau prisiversti atvirukams- gali patiketi :))))))) nesigauna nors tu ka... vakar toli viena siaip ne taip ....o reikia tai ne vieno ir ne mazo :))))
    O tu saunuole ir as tikiu kad tavo ikvepimas neturi ribu :)))))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sakyk, o kada dirbi ir kitus reikalus tvarkai? Nes tik skrebini ir skrebini, net baisu ... Taves nepasivysi ...
    O prie atviruciu as dar nepriejau ... o ir popieriu kalediniu kazkaip nelabai turiu. bet kaip nors ... tiesa, tunto tu atviruciu ir nereikia man, tai nors tiek gerai.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Knopkinukai is prancuzijos gaunu viska kas naujausia, ten pakankamai greit jie pradeda pardavinet. O ikvepimo manau reik sulaukt ir nesiprievartaut, kai ateis tai ateis ir su kaupu :)))
    Sesute, gi namie dvi savaites su vaiku sedejau, nes sirgo (gi zinai) todel ir tiek pridarei, va sugrysiu i darba ir baigsisi linxmybes ( nors tada darysiu visko darzui :))))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Smagus atvirukai! ir tikrai visad islik savimi ir savo stiliuje! nes jis labai labai zavus! pavydziu as tau tos lkuribines aisves ir tokio linksmumo kuirinukuose, nes as kai taip stengiuos atsipalaidavus ka daryt.. gaunas galutiniam variante vistiek viskas suderinta.. turbut tai mano stilius, tad esam visi skirtingi ir manau labai smagu stebeti kitus kitam stiiuje ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. kokios smagios :) labai gražu... jau tikrai, kvepia kalėdomis...
    ir kada tu spėji tiek visko pridaryti?

    AtsakytiPanaikinti
  6. Labai patiko visi! Nereikia nusistatyti pries atvirukus ir puikiai gausis! Man tas ruzavas su ratais patiko labai!

    AtsakytiPanaikinti