2011-03-15

Mano "studija" :)

Nusprendžiau pademonstruoti savo skrebinimo "studiją", kaip aš juokauju. Musų butas mažas, tačiau turi didelę sieninę spintą, taigi aš nutariau įsikurti joje. Iš pradžių buvau tiesiog pasidėjusi lentą ant dėžių ir buvo toks mini staliukas, tačiau gausėjant skrebinimo priemonėms, gausėjo ir mano spintos okupacija.
Taigi įeiname į spintą.

Iškart prasideda mano okupacijos zona.

Pasistačiau dvi spinteles ir ant jų tokį kaip stalviršį telpantį į spintą.




Dalį juostelių susikabinau ant vamzdžio skirto kabinti drabužius :) 
Popierių laikau pintose dežėse.




Visokias smulkmenėles, tokias kaip gėlytės, vinukai, kniedės ir visa kita kas netelpa į stalčius laikau dėžutėse nuo ledų :D Labai gerai, tvirtai užsidaro, vaikui ne visada pavyksta atidaryti :)

Turiu ir apsaugą nuo labai smalsaus ir landaus vaiko. Stalčiuose glūdinčius gėrius saugo Knygos!!! Jų nugarėles truputį ištraukiu ir taip jos blokuoja stalčius nuo atidarymo, taigi mano lobiai saugiai guli apsaugoti nuo mažojo monstriuko :)

4 komentarai:

  1. oho... ir drabužiai, ir vežymėlis, ir skrebinimo priemonės ,išradingai įsikūrėi spintoje :)))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nereali spinta ir kampelis skrebinimo laaaabai jaukutis :) super, baltai pavydziu ;)

    AtsakytiPanaikinti
  3. tai stai kaip atrodo tas kampelis - kuriame gimsta tavo zavingi skrebukai :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. joo tokios stebuklingos spintos su tiek gėrio ir aš norėčiau :)

    AtsakytiPanaikinti